Kalendář akcí
Kurz Cesta od manažera k lídrovi
Pořadatel: Business Institut EDU a.s.
Místo konání: Kodaňská 558/25, 101 00 Praha 10 – Vršovice
V dubnu Vás zveme na jednodenní kurz Cesta od manažera k lídrovi, kterým Vás provede lektorka Ing. Yvona Charouzdová, DBA v prostorech našeho Business Institutu v Praze, dne 28. dubna 2025.
CO SE V KURZU NAUČÍTE?
- Co v managementu již všechno bylo a je
- Sebepoznání v této disciplíně – jsem spíše na břehu manažera nebo již systematicky přestupuji na stranu lídra
- Emoční leadership – móda nebo nutnost
- Jak projevuji zájem o své členy týmu – umím dobře pochválit či sdělit konstruktivní kritiku
- Trendy v této oblasti, jakým chybám se vyhnout
Cena: 3.500 Kč bez DPH
Všichni účastníci obdrží certifikát o absolvování kurzu a také praktický dárek.
Online Webinář: Firemní vzdělávání pohledem HR
Pořadatel: International graduate academy s.r.o.
Místo konání: Online
Zveme Vás na online webinář: Firemní vzdělávání pohledem HR.
V tomto webináři se podíváte na to, jak firmy přistupují ke vzdělávání zaměstnanců v praxi – co funguje, co ne a jakou roli v tom hraje HR. Budete diskutovat o klíčových aspektech plánování vzdělávacích programů a jak je efektivně propojit s celkovými strategickými cíli firmy. Zaměříte se na to, jak správně identifikovat vzdělávací potřeby zaměstnanců, jak přistupovat k různým formám vzdělávání a jak zajistit, aby vzdělávání bylo v souladu s firemní kulturou a hodnotami.
Přihlaste se přes formulář níže a objevte, jak můžete i Vy přispět k vytváření vzdělávací kultury ve Vaší organizaci!
Pokud budete chtít vystavit certifikát stvrzující Vaši účast, kontaktujte: webinar@graduateacademy.cz. Certifikát je zpoplatněn částkou 400 Kč.
HR Summit 2025
Pořadatel: BeeMedia, s.r.o.
Místo konání: ART NOUVEAU PALACE HOTEL PRAGUE
Czech HR Summit je prestižní událostí, která přináší dohromady odborníky, lídry a visionáře v oblasti lidských zdrojů.
Jak dosáhnout opětovné prosperity, když se musíme stále soustředit na implementaci nutných změn k zabezpečení stabilizace situace a prostředí, které se neustále mění? Summit představuje výjimečnou příležitost propojit se s klíčovými hráči a odborníky v oblasti lidských zdrojů a umělé inteligence, a to ve vysoce inspirativním a interaktivním prostředí.
Témata 8. ročníku HR Summit: "Nové trendy v HR: přizpůsobení se změnám ve 21. století"
Digitalizace a automatizace v HR
Hybridní práce a flexibilita
Well-being a duševní zdraví zaměstnanců
Diverzita a inkluze
Talent management a rozvoj kariéry
Employer branding a retenční strategie
Inovace v náboru
Etika a zodpovědné HR
KONFERENCE PERFORMIA 2025 - LIDÉ A ČAS: Získejte pro svůj tým náskok
Pořadatel: PERFORMIA, spol. s r.o.
Místo konání: Hotel Aquapalace v Čestlicích u Prahy
Konference je určena pro všechny, kdo vědí, že ti správní lidé "na palubě" jsou základem úspěšné firmy a pro ty, kdo se snaží věci kolem sebe stále zlepšovat, ale občas jim na zavedení „zlepšováků“ do praxe nezbývá čas. Chybět by na konferenci neměl šéf firmy, manažeři klíčových týmů a personalisté. Na své si přijde každý, kdo lidi vede, kdo vybírá nové lidi do týmu nebo kdo pracuje na rozvoji potenciálu zaměstnanců.
Co si z konference odnesete?
- Jasnou představu o tom, jak pracovat se svým současným týmem tak, aby vám nikde zbytečně neutíkal čas, energie či peníze.
- Konkrétní návod na to, co správně nastavit, aby firma mohla personálně expandovat a nevykrvácela zevnitř.
- Tipy na užitečné online nástroje i jednoduché ale chytré vychytávky, které vám v HR ušetří čas a nervy.
- Velké množství konkrétních tipů a návodů z praxe těch nejúspěšnějších firem, které jsou vám v mnohém podobné.
- Informace, které půjdou do hloubky a které podložíme příklady z praxe.
- Seznam věcí, které hned po příchodu do práce budete moci zavést.
- Dobrou náladu a naději, že i nelehké situace se dají zvládnout a že v tom nejste sami.
- Novou chuť se do toho všeho pustit.
Konference Důvěra jako podmínka sociální práce
Pořadatel: Česká asociace streetwork, z.s,
Místo konání: Na Novotného Lávce 5, Praha 1
Srdečně vás zveme na konferenci Důvěra jako podmínka sociální práce, která se uskuteční 15. – 16. května 2025 na Novotného Lávce 5, Praha 1. Tento rok se zaměříme na to, jak důvěra ovlivňuje nejen vztahy mezi sociálními pracovníky/cemi a jejich klienty/kami, ale i spolupráci s dalšími zásadními aktéry v sociální práci.
Co vás čeká?
Konference bude probíhat ve třech paralelních blocích – dva bloky prezentací a jeden workshopový blok. Těšit se můžete například na tyto příspěvky domácích a zahraničních kolegů:
- Jessica Hakala, Aseman Lapset, Finsko – Street mediation, participativní způsob řešení konfliktů.
- Zlate Musli, Goteborg Stad, Švédsko – Dezinformace – jak s nimi bojovat prostřednictvím osobního kontaktu?
- Aleš Herzog, TP Sananim – Práce s klienty v zoufalém stavu – kazuistiky a výzvy.
- Michal Zahradník – Happy Birthday, 10 let výcviku kontaktní práce!
- Zuzana Milatová, Kaspian, Bratislava – Workshop Cesta k dôvere: Budovanie pevných partnerstiev s firmami.
Online workshop: Digitalizace, robotizace, automatizace
Pořadatel: European School of Business & Management (ESBM)
Místo konání: ONLINE
Srdečně vás zveme na online workshop na téma: Digitalizace, robotizace, automatizace. Povede ho Ondřej Měska, expert na IT a projektové řízení a lektor ESBM.
Workshop se zaměří na praktické aspekty digitalizace, robotizace a automatizace v konkrétních odvětvích a jejich vliv na transformaci podniků. Účastníci získají přehled o nejnovějších technologiích a jejich využití k zvýšení efektivity, konkurenceschopnosti a škálovatelnosti firemních procesů.
Workshop nabídne praktické tipy pro úspěšné zavádění nových technologií a ukáže, jak se vyhnout častým chybám. Nebude chybět prostor pro diskuzi nad klíčovými výzvami a osvědčenými strategiemi implementace.
Svou účast, prosím, potvrzujte na e-mailovou adresu pozvanka@esbm.cz.
Kapacita workshopu je omezena.
Akce je zdarma.
Pokud budete chtít vystavit certifikát stvrzující vaši účast, kontaktujte ESBM na tom samém e-mailu. Certifikát je zpoplatněn částkou 500 Kč.
Online seminář „Data jako nástroj rozhodování“
Pořadatel: Business Institut EDU a.s.
Místo konání: Business Institut EDU, Kodaňská 558/25, Praha 10 Vršovice
Zveme Vás na online seminář "Data jako nástroj rozhodování: řízení informací v dynamickém firemním prostředí", který se uskuteční přes Zoom.
V dnešním rychle se měnícím byznysovém prostředí je rozhodování založené na datech nezbytné. Jak ale rozlišit relevantní informace od šumu a efektivně je využít? Během tohoto semináře se zaměříme na konkrétní nástroje a techniky pro sběr, analýzu a interpretaci dat, které vám pomohou při rozhodování na všech úrovních organizace. Tento seminář vám poskytne klíčové dovednosti, které vám umožní využít data jako výhodu ve vaší profesní praxi.
V ceně semináře 500 Kč vč. DPH je zahrnutý certifikát o absolvování semináře, který Vám pošleme v elektronické verzi na Váš zaregistrovaný email.
REGISTRACE
V případě zájmu se prosím zaregistrujte předem přes formulář níže: